tisdag 10 januari 2017

Kan någon vara vänlig och ringa Skansen...

och be dem maka på några björnar?


Jag vill nämligen också gå i ide. Det har varit en sådan tröstlös grå dag att grålullevädret sugit varje varje uns energi man förmått uppbåda ur en innan man hunnit omsätta den i handling.


Jag borde jobba på 2017 års första romancerecension - jag kallar ju faktiskt den här förbaskade sajten/bloggen för Romanceportalen och jag svor ju i ett svagt ögonblick på att jag skulle hålla romancebloggossfärens fan högt medan den ena romancebloggaren efter den andra tog time out.

Hallå? Var är ni?


Jag borde jobba litet med Romanceportalens utformning, där ännu några bitar skall på plats innan jag är nöjd. För den här gången.


Jag borde skriva - framförallt borde jag skriva.


Om inte annat så borde jag laga middag.


Men energin har runnit ur mig, jag förmår inte kanalisera den. Jag gäspar nästan käken ur led och somnar nästan över tangentbordet.

Råkallt är det också. Och mörkt.

Och grått - nämnde jag att det är GRÅTT?



Över och ut från Klagomåla, Dysterträsk.

Det finns visst några bitar choklad undanstoppade någonstans.
Få se om det kan hjälpa. Sedan skall jag tända några ljus.

Häpp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar