tisdag 31 januari 2017

Kreativitet eller prokrastinering?

Det har just inte blivit så mycket skrivit de senaste veckorna men i ett utbrott av akut kreativitet - eller kanske möjligen akut prokrastinering - har jag:

  1. Givit Romanceportalen ett eget twitterkonto

    - det går som på räls
      
     
  2. Förberett ett instagramkonto åt Romanceportalen

    - det händer visserligen inget där än, men det finns där i väntan på en smartare telefon
     

     
  3. Börjat att steg för steg återskapa min eko-blogg, om ekologisk hud- och hårvård, som raderades förra året

    - det har kanske inte hänt så mycket där än, men den börjar i alla fall ta form

     
  4.  Korsrefererat den här bloggen och min nya eko-blogg

    - och lagt upp ännu en bloggrulle, den här i vänsterkolumnen


Jag vet faktiskt inte om jag skall kalla det galopperande kreativitet - eller Prokrastinering Grandiosa.


Ni kan, om ni vill, läsa mer om min raderade eko-blogg här och här



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar