söndag 1 januari 2017

Nyårsdagen

På nyårsdagen hände följande:

  • Nyårskonserten i Wien hade flyttats till 2:an
    (som jag för närvarande inte kan få in)
     
  • Upptäckte jag att min eko-blogg om ekologisk hud- och hårvård har raderats (Blä, för en icke namngiven bloggplattform. Blä!)
     
  • Lyckades jag med det omöjliga (vilket det är, kommer ni att få se här så småningom, mer säger jag inte just nu)

Man skulle kunna tro att 2017 började till 2/3 majoritet negativt. Och det trodde jag också fram till halv åtta i kväll. Nå, egentligen var jag ända fram till sju övertygad om att det negativa skulle dominera fullständigt, men så visade det sig att programmerartakterna satt i efter alla dessa år och inte bara var enbart kosmetiska (och något akterseglade). På tredje försöket lyckades jag konstruera en tabell. Precis som jag ville ha den, med just de funktioner jag ville ha.

Wohoo för mig! 


Det här betyder att jag kan genomföra ett projekt här på Romanceportalen som jag funderat på sedan senhösten varvid skalan tvärt tippade till 3/4 positivt, vilket jag tar som ett gott tecken för 2017. 

Sade jag Wohoo?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar