tisdag 14 mars 2017

Bekännelser

I glädjen över att äntligen ha råd att köpa böcker har jag beställt ännu ett bokpaket från Bokus. Nej, inte heller den här gången kommer paketet att innehålla någon svensk romance. Jag vet att jag borde, men...

Det finns en ny Mary Balogh. Kom i höstas, medan jag gick på en finansiellt betingad bokbudget om noll kronor. Den är den första i hennes nya serie och som jag längtat efter den!

Och sedan har det varit mycket uppståndelse kring Meredith Durans senaste bok, som kom i dagarna.

Så fick det bli. Förhoppningsvis kommer det att finnas utrymme för litet svensk romance i april.



4 kommentarer:

  1. Jag vet inte om min kommentar kom fram tidigare, men vill du fylla på med lite svensk romance så har jag "Hemma där hjärtat väntar" av Sofia Ymén (pocket) hemma hos mig. Den är utläst och jag lämnar den gärna vidare till dig! Maila mig om du är intresserad så skickar jag boken till dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det här var den enda kommentar jag kunde hitta, Kristina, och tack snälla för erbjudandet!

      Hoppas du fick mitt mail.

      Radera
  2. Så härligt med ett bokpaket, hoppas du får en härlig läsning ;) glöm inte att ge lite utrymme för svensk romance i april nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer definitivt att bli mer av svensk romance under våren, Sofia!

      Radera