fredag 15 september 2017

Romancenytt för hösten

I dag släpps Sofia Fritzsons nya romance, När äventyret väntar!

Wohoo och grattis till Sofia!


I september kommer också Åsa Hellbergs tredje del i sviten om Sonja och hennes väninnor, Sonjas andra chans. Åsa skriver inte romance, det här är en romantisk feelgood, men jag tror att den ändå har god chans att falla även inbitna romanceläsare i smaken.



Och i oktober kommer - äntligen! - Simona Ahrnstedts nya, fristående romance Allt eller inget.





Sedan är också Christina Schiller på gång med sin andra bok, Brutna små regler. Någon gång under hösten, tror jag - jag kan inte för ögonblicket inte hitta någon uppgift om releasedatum.

Också någon gång senare i höst kommer även Lina Forss med en ny bok.

På gång är även Veronica Almer, men inte heller där känner jag till något releasedatum.


Så vi har verkligen en romancehöst att se fram emot, eller vad säger ni?
Och det kommer att finnas någonting för alla smaker.




Sedan läste jag också att det kommer en ny historisk romance av Lisa Kleypas i februari, dags att börja planera 2018 års romanceläsning. Här kan man läsa mer om den boken och se omslaget.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar