onsdag 22 november 2017

Facebookstrul

Jag kommer sannolikt inte att kunna vara särskilt aktiv på Facebook framöver, förmodligen under överskådlig framtid. En kombination av skraltig dator med bristfällig prestanda, segt internet och de senaste uppdateringarna av Facebook har under hösten lett till att webbläsaren med frustrerande regelbundenhet hänger sig eller kraschar när jag loggat in på Facebook.

Detta gäller såväl min personliga sida som Romanceportalens Facebooksida.

Tills situationen på ett eller annat sätt löst sig kan ni, om ni så önskar, följa mig här på bloggen eller på Twitter eller GoodReads. Jag finns även på Instagram, men är enbart aktiv som följare och kommentarsskrivare där. Förhoppningsvis syns och hörs vi på Facebook så småningom.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar