söndag 3 december 2017

Tvära kast i recensionskön

Ibland blir det tvära kast i recensionskön och det är just vad som hänt nu. Nu står en svensk romance först i tur

Det var meningen att Lisa Kleypas senaste bok skulle recenseras först, men så kommer det dessvärre inte att bli. Jag har stött på patrull att utforma själva omdömet (som sedan också måste översättas till engelska till GoodReads). Jag behöver litet mer tid på mig med det.

Så engelsk historisk romance byttes raskt mot svensk contemporary romance, som jag kunde skriva rakt av på svenska och därför kunde lägga upp snabbare och sedan utan att känna mig jäktad ta itu med översättningen.

Så istället står nu nyskriven svensk romance av Sofia Fritzson först i tur. Jag lägger just nu sista hand vid recensionen och förhoppningsvis kommer den upp här på bloggen senare i dag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar