lördag 3 mars 2018

När man rört runt i grytan några gånger...

Börjar det så småningom arta sig så som man tänkt sig. Den förändring jag gjort i dag är egentligen rätt liten. Jag har delat upp två bloggrollar (bloggar jag följer) till fyra, för att få bättre överblick och struktur - och för att det skall vara lättare för såväl mig som bloggbesökare att hitta till andra läsvärda bloggar beroende på intresseinriktning.

En liten förändring, bara.

Ni vet, en petitess. Skulle ta en halvtimme på sin höjd.
Tog större delen av förmiddagen.


Men det var nödvändigt. Det senaste året har det kommit fler romancebloggar och bloggande svenska romanceförfattare så bloggrollen med romancerelaterade bloggar blev bara längre och längre och rörigare och rörigare. Och allt mer svåröverskådlig.

Nu har jag delat den i två separata rollar, en med svenska bloggar och en med engelska.

Samtidigt passade jag också på att dela min andra bloggroll i en om skrivande, böcker, författare (inom andra genrer alternativt aspirerande romanceförfattare) samt en övriga bloggar - som spretar åt alla håll och kanter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar