måndag 25 september 2017

Skriver på en romancerecension

Jag bör kanske tillägga att det är en recension som jag påbörjade innan jag blev sjuk, en recension av en engelsk historisk romance som jag aldrig orkade skriva färdig och lägga upp, så att det inte blir några missförstånd.

Som jag tappat många formuleringar medan jag varit sjuk - smärta har en tendens att röra till det för hjärnan, som försvarar sig genom att droppa överflödig information som belastar den - har jag bitvis fått börja om med vissa partier av den här recensionen.

Eftersom vi åter tycks vara på banan hoppas jag kunna få upp den här recensionen innan utgången av september. Efter det, hoppas jag kunna ta tag i ytterligare några nya recensioner som ligger i pipeline och väntar på sin tur. Och sidorna för betygsskalan är, som ni kanske redan läst, uppdaterade och redo att sättas i bruk.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar